به مناسبت دهه مبارکه فجر:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش بیله سوار با امام جمعه شهرستان

خبرگزاری پانا: کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار همگام با مسوولین شهر و روسای ادارات به مناسبت گرامیداشت اولین روز از دهه مبارك فجر با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو كردند.

کد مطلب: ۱۸۲۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این دیدار فرماندار شهرستان با تبریك دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل«ره» گزارشی از برنامه های پیش بینی شده در سطح شهرستان جهت گرامیداشت دهه مبارك فجر ارائه و از افتتاح طرح های مختلف عمرانی و اجرای برنامه های متنوع در این ایام خبر داد.

زیبانژاد در ادامه خواستار همكاری و ارائه رهنمودهای لازم امام جمعه شهرستان و ائمه جماعات در راستای پیشرفت هرچه بیشتر منطقه و حل مشكلات مردم شد.

امام جمعه شهرستان نیز ضمن تبریك سالروز ورود حضرت امام«ره» به ایران و ایام الله دهه مبارك فجر، مطالبی در خصوص فساد و جنایت‌های دوران طاغوت ارائه و انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین حادثه در تاریخ ایران دانست.

حجت الاسلام قیاسی با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی، ایران را از نظر علمی مقام پانزدهم در دنیا و مقام اول در منطقه عنوان كرد.

امام جمعه شهرستان در ادامه، كارها و خدمات شایسته حضرت امام«ره» را پیغمبر گونه توصیف و انقلاب اسلامی ایران را منشا تحول در دنیا دانست.

قیاسی در ادامه سخنان خود مردم و مسوولین را به الگوگیری از رفتار و خصوصیات حضرت امام راحل«ره»، حفظ آرمان‌های آن امام، شهدا، انقلاب اسلامی، پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در در خصوص سبك زندگی اسلامی دعوت كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار