˝ویلای˝ ویلای من به یک بیننده از شهرری رسید/دعوت مهران مدیری به شمال

خبرگزاری پانا: آخرین مرحله از قرعه‌کشی سریال «ویلای من» با حضور مهران مدیری و جمعی از بازیگران این سریال برگزار شد.

کد مطلب: ۱۷۵۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، مراسم سومین و آخرین قرعه‌کشی «ویلای من» با حضور مدیرعامل گلرنگ‌پخش و همچنین مدیرعامل گلرنگ رسانه برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ مهران مدیری کارگردان و تهیه‌کننده «ویلای من» در این مراسم ضمن تشکر از افرادی که در توزیع و اهدای جوایز همکاری داشتند، سه بار تأکید کرد: «ویلای من» تمام شد. قسمت آخر داشت و سه ویلای آن نیز اهدا شد.

وی افزود: در هزاران هزار کامنتی که از طرف مردم به دست ما رسید عنوان شده بود که چرا «قهوه تلخ» و «ویلای من» تمام نشد، اما «ویلای من» تمام شد و آخرین ویلایش هم امروز داده شد.

مدیری همچنین با اشاره به سریال جدید خود با عنوان «شوخی کردم» بیان کرد: مجموعه دوم «شوخی کردم» سه‌شنبه هفته آینده اول بهمن‌ماه توزیع می‌شود؛ «شوخی کردم» متفاوت است و به خاطر جنس و موضوعاتش صبر می‌خواهد تا جا بیافتد.

او ادامه داد: مطمئنم که «شوخی کردم» جای خود را بین مردم باز می‌کند؛‌ ضمن اینکه مجموعه اول آن به طور عجیبی فروش خوبی داشته است و این باعث خوشحالی است و نشان می‌دهد که مردم دوستش داشتند.

یادآور می شود؛ هنگامی که مدیری با اصغرپور، برنده ویلا تماس گرفت به او گفت «فکر می‌کنی چه برنده شده‌ای؟» و او بیان کرد که «هرچه باشد؛ شما کم نمی‌دهید»؛ این مخاطب زمانی که باور کرد ویلا برنده شده است به مدیری گفت: ویلا را می‌دهم به خودت یک ماه بروی تفریح کنی.

بر اساس این گزارش، در این مراسم بازیگرانی چون؛ نگین معتضدی، کمند امیرسلیمانی، عارف لرستانی، ماندانا سوری و غلامرضا نیک‌خواه در این مراسم حضور داشتند.

در آخرین قرعه‌کشی سریال «ویلای من»، هادی اصغرپور 34 ساله از شهرری برنده یک دستگاه ویلا و میترا خان‌شقاقی 60 ساله از تهران برنده 10 میلیون تومان شدند. همچنین قرعه‌کشی مجموعه دوازدهم تا بیستم نیز انجام شد.






ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار