فرماندار اسلامشهر:

باید با حمایت از بخش خصوصی زمینه ایجاد اشتغال را فراهم سازیم

خبرگزاری پانا : فرماندار اسلامشهر در بازدید از شرکت سبلان گستر تهویه گفت اگر بخواهیم بیکاری را در کشور کاهش بدهیم و ایجاد اشتغال پایدار نماییم ، می بایست ازظرفیت و توانایی بخش خصوصی نیز استفاده کنیم.

کد مطلب: ۱۷۲۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری پانا ،امیرحقیقی در این بازدید افزود :تمام تلاش ما در جهت رفع مشکلات و موانع تولید کنندگان و شرکت ها بوده و علاقه مندی خود را در جهت کمک و همیاری به این قشر از جامعه ابراز نمود .

شرکت سبلان گستر تهویه یکی از شرکت های فعال و با ارزش در شهرستان اسلامشهر میباشد ،که بیش از 500 نفر پرسنل در بخش تولیدآن فعالیت دارندو لازم به ذکر است ،این شرکت با مدیریت جواد رزمی اداره می گردد که جزو مخترعین کشور بوده و درحدود 19 اختراع و کسب مقام اول در کشور و استان را در کارنامه فعالیت خود دارد.

گفتنی است ،مدیر عامل شرکت سبلان گستر تهویه ،تحصیلات خود را در زمینه ی سیستم های گرمایشی و سرمایشی به پایان رساند وموفق به اختراع سیستم کنترل ترافیک و نصب بر روی خودرو های شخصی گردیده که میبایست خاطر نشان کرد ، این سیستم نه تنها در اقتصاد کشور تاثیر به سزایی دارد ،بلکه می تواند در دنیا حرف اول را بزند و در جهت افزایش ضریب امنیتی راکبین خودروها تاثیر بسزایی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار