استاندار اردبیل:

دولت در حمایت از بخش خصوصی مصمم است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: برای حمایت از واحدهای تولیدی نیازمند دقت و سرعت عمل مناسب هستیم و دولت نیز برای تحقق این موضوع مصمم است.

کد مطلب: ۸۳۱۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دولت در حمایت از بخش خصوصی مصمم است

اکبر بهنام‌جو اظهار کرد: از سالیان گذشته کارخانه بزرگ کامیون‌سازی شهرستان مشگین‌شهر با مشکلاتی دست و پنجه نرم‌ می‌کرده و در مدت زمان اخیر با هماهنگی‌های مناسب انجام پذیرفته، زیرساخت‌های لازم برای فعالیت این واحد تولیدی با در اختیار گذاشتن خط انتقال برق و آمادگی برای گازرسانی به این مجموعه فراهم شده است .

وی افزود: برای حمایت از واحدهای تولیدی نیازمند دقت عمل و سرعت مناسب و خروج از بروکراسی‌های اداری شایع هستیم تا با تداوم حمایت‌های همه جانبه، زمینه پشتیبانی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به شکل مناسبی عملیاتی شود .

استاندار اردبیل یادآور شد: استان اردبیل در ماه‌های اخیر به خوبی توانسته با حرکت به سمت حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای کارآفرینی و رونق اقتصادی برنامه‌های خود را در شهرهای مختلف استان پیاده‌سازی کند و برای تحقق هر چه مناسب این موضوع نیازمند تعامل بیش از گذشته نمایندگان مردم در مجلس و دستگاه‌های اجرایی هستیم .

بهنام‌جو بیان کرد: ستاد تسهیل با برگزاری جلسات خود به صورت عملی از بخش‌های خصوصی دارای مشکل حمایت کرده و فرصت بسیار مغتنمی را برای حمایت مناسب و رفع موانع تولید فراهم کرده است .

وی ادامه داد : حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان اردبیل زمینه تحول‌آفرینی اقتصادی را فراهم خواهد کرد و با رفع بروکراسی‌های اداری و توجه به دغدغه‌های مهم سرمایه‌گذاران برای بازگشت هزینه اولیه و برخورداری از توجیه اقتصادی، می‌توان در رونق اقتصادی منطقه نیز گام‌های ارزنده‌ای را برداشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار