همزمان با سراسر کشور؛

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 13 آبان حماسه ای دیگر خلق کردند

خبرگزاری پانا: مراسم یوم‌الله 13 آبان در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت باشکوهی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۷۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در شهرستان‌های هفت‌گانه و بخش‌ها و دهستان‌های کهگیلویه و بویراحمد مردم با شرکت در راهپیمایی 13 آبان حماسه دیگری خلق نمودند و همچون سالهای گذشته قدرت واقتدار خود را در صحنه های دفاع از انقلاب به ظهور رساندند.

بر اساس همین گزارش ها در یاسوج مرکز استان نیز امت خداجوی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پس از برگزاری نماز جمعه در مصلای یاسوج با راهپیمایی از محل مصلا تا میدان هفت تیر با شعارهای کوبنده خود هر چه فریاد داشتند بر سر مستکبران و زورگویان ریختند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم شهر یاسوج بوِیژه نوجوان و جوانان دانش‌آموز و دانشجو بصورت باشکوه و گسترده در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و با سر دادن شعارهای « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسراییل» و "مرگ برضد ولایت فقیه" سیاست‌های تجاوزکارانه استکبار جهانی را محکوم کردند.

علی عالی پور رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار پانا ضمن ابراز تشکر و قدر دانی ازحضور مردم همیشه در صحنه استان گفت :امسال به دلیل تقارن 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) و روز دانش آموز با عید سعید غدیر خم، مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در یاسوج همچون سراسر کشور یک روز زودتر برگزار شد.

شایان ذکر است ،نظیر این مراسم در دیگر شهرها و بخش‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در سایر شهرها و بخش های استان شامل: دهدشت ، گچساران ، بهمئی ، دنا ، چرام ، باشت ، قلعه رییسی ، لنده ، لوداب ، چیتاب ، بوستان و سرفاریاب ،مارگون و دیشموک برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار