فرمانده انتظامی آذرشهر خبر داد

کشف اشیای عتیقه و تاریخی در آذرشهر

خبرگزاری پانا:فرمانده انتظامی آذرشهر از شناسایی و دستگیری یک ‌متهم به نگهداری و خرید و فروش اشیای عتیقه و تاریخی و کشف یک قطعه کوزه سفالی عتیقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۶۹۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدلطیف حسینی اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری گوگان در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت «الف ـ خ» اقدام به نگهداری و فعالیت در امر خرید و فروش عتیقه‌جات می‌کند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: عوامل کلانتری گوگان به همراه عوامل آگاهی شهرستان پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی با رعایت تمام موازین شرعی و قانونی در بازرسی از منزل وی تعداد یک قطعه کوزه سفالی قدیمی منقش به سربازان دوره هخامنشی کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی گفت: در این ‌ارتباط‌ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین در ادامه به کشف خودروی سرقتی و دستگیری سه نفر سارق اشاره کرد و گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت خودرو پژو 405 در سطح شهر کرج و احتمال حضور سارق در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی شناسایی خودرو سرقتی در دستور کار عوامل این فرماندهی قرار گرفت.

حسینی افزود: در این زمینه ماموران پلیس آگاهی شهرستان با دریافت خبری مبنی بر تردد مشکوک سارق سابقه‌دار به هویت «ب ـ س» به همراه دو تن از همدستانش با یک دستگاه خودرو پژوی سرقتی در سطح شهرستان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه سارق و همدستانش و اطمینان از محل خودروی سرقتی او را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به همراه خودروی مکشوفه به مقرر انتظامی منتقل کردند.

حسینی گفت: متهم و دو تن از همدستانش در بازجویی‌های فنی به سرقت خودروی فوق و پنج فقره سرقت خودروی دیگر نیز اعتراف کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و تحویل مقام قضایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار