شورای آموزش و پرورش دشتستان تشکیل جلسه داد

خبرگزاری پانا :مهتدی معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی فرمانداری : در بحث کتابخانه و کتابخانی آفت داریم دانش آموزان راحت طلب شده اند و کمتر درس و کتاب می خوانند، باید راه حل جذب آنها را بیابیم .

کد مطلب: ۱۶۹۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در این نشست که با حضور مهتدی معاون سیاسی ، انتظامی و اجتماعی فرمانداری ، مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضاء در محل آمووزش و پرورش برگزار شداسدی مدیر آموزش و پرورش گزارشی از فعالیتهای این مدیریت مربوط به مصوبات شورای آموزش و پرورش ارائه نمود . اسدی از اعزام کاروان های راهیان نور ، اسکان و کمک رسانی به زلزله زدگان با همکاری سایر مسئولین را همراه دیگر برنامه های اجرا شده به اطلاع حاضران رسانید.

مدیر آموزش و پرورش از عضویت همه اعضاء شورای آموزش و پرورش شهرستان در کتابخانه های عمومی برازجان خبر داد. شریفی معاون پشتیبانی مدیریت نیز گفت: 93 مدرسه ما در شهر و روستا بر اثر زلزله آسیب دیده اند و هم اکنون 43 کلاس ما کانکسی هستند. وی افزود احیاء و بازسازی مدارس نیاز به اعتبارات مالی دارد.

مهتدی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری نیز تصریح نمود: سواد آموزی یک بحث بسیار مهم است حضرت امام راحل روی این مسئله مهم توجه خاص داشتند . مقام معظم رهبری نیز به این مقوله توجه ویژه دارند.

وی یاد آور شد در بحث زلزله این یک اتفاق الهی است همه باید آمادگی داشته باشند و هنگام وقوع زلزله دچار دستپاچگی نشوندتا بتوانند به طریقی خود را نجات داده و مدیریت کنند. در بحث کتابخانه و کتابخانی آفت داریم دانش آموزان راحت طلب شده اند و کمتر درس و کتاب می خوانند، باید راه حل جذب آنها را بیابیم . در بحث ساخت و ساز مدارس باید با همکاری خیرین انجام شود و نماز مدارس و نمازخانه ها باید مورد توجه قرار گیرند و بدرستی پیگیری شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار