راه ارتباطی 600 روستا در استان لرستان بازگشایی شد

خبرگزاری پانا: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: راه ارتباطی 600 روستای استان که به علت بارش سنگین برف در روزهای اخیر مسدود شده بود، با تلاش نیروهای راهداری برفروبی و بازگشایی شد.

کد مطلب: ۱۶۴۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، ناصر محبی افزود: این روستاها بیشتر در مناطق سخت گذر شهرستان های دلفان و الیگودرز قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای ارتباطی استان لرستان باز و تردد در آنها جریان دارد، اظهار کرد: در مجموع چهار هزار و500 کیلومتر از شبکه راهها و محورهای مواصلاتی استان لرستان تحت پوشش نیروهای راهداری زمستانی قرار دارد.

وی افزود: کار برف روبی و پاکسازی محورهای ارتباطی استان با استفاده از بیش از یک هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین انجام می شود.

محبی با اشاره به وجود 16 گردنه برفگیر در استان گفت: 35 تیم از گروههای راهداری از اول آذرماه به منظور خدمت رسانی به مردم و پاکسازی محورهای برف گیر و کوهستانی در سطح مناطق مختلف لرستان مستقر شده اند.

وی افزود: این گروههای امدادی شامل 400 نیروی راهداری هستند که در سطح 32 راهدارخانه ثابت و سیار محورهای کوهستانی استان لرستان فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار