روستاهای بخش بزنوید الیگودرز بازگشایی شد

خرم‌آباد(پانا)- معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: روستاهای بخش بزنوید الیگودرز که در سیلاب اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
روستاهای بخش بزنوید الیگودرز بازگشایی شد

مصطفی ملکی صادقی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در سیلاب اخیر تعدادی از روستاها در مسیرهای بزنوید، مرگسر و زز و ماهرو الیگودرز بر اثر آبگرفتگی، ریزش و رانش مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی راهداران این شهرستان تاکنون روستاهای بزنوید تا امامزاده محمدبن حسن(ع) بازگشایی شده است.

او با بیان اینکه با توجه به ریزش و رانش مکرر برخی جاده‌ها چند بار بسته و بازگشایی می شوند، افزود: در مرگسر نیز تعداد زیادی از روستاها باز است فقط پنج روستا در موس گله یار باقی مانده که راهداران در حال بازگشایی هستند.

ملکی صادقی بیان کرد: همچنین راهداران در تلاش برای بازگشایی هشت روستای زز و ماهرو هستند که به علت آب بردگی مسدود شده بود.

او اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص شهرستان الیگودرز و وجود گردنه گله بادوش که در بارش های اخیر نیز با سقوط بهمن در این محور مواجه بودیم شرایط کاری در این شهرستان بسیار سخت است.

ملکی همچنین گفت: با همت راهداران پرتلاش این شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی گردنه و محورها صورت گرفت و مابقی نیز در حال انجام است که جا دارد از این عزیزان قدردانی کنیم.

سیل هفته گذشته بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به شهر و روستاهای مختلف لرستان خسارت وارد کرده است.

بارش های سیل آسا از دوشنبه پنجم اسفند ماه تا ظهر چهارشنبه در استان جریان داشت و بر اثر آن خسارتی به بخش های زیر ساختی استان وارد شد.

میانگین این بارندگی های در لرستان به ۱۰۴ میلیمتر رسید که در این مدت نورآباد با میانگین بارندگی ۱۴۴.۹ میلیمتر بیشترین بارش را داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار