در هشتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه/

تصویب 9 طرح اقتصادی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه

خبرگزاری پانا: 9 طرح اقتصادی با اعتبار بیش از 88 میلیارد ریال در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه به تصویب رسید.

کد مطلب: ۱۶۳۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا؛ 9 طرح اقتصادی با اعتبار 88 میلیارد و 180 میلیون تومان در هشتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه به تصویب رسید.

مهندس سهراب براندشیه قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: تسهیلات این طرحها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان و همچنین مانده اعتبارات بنگاههای اقتصادی زودبازده و مشاغل خانگی پرداخت خواهد شد و پیش بینی شده زمینه اشتغال 143 نفر را در استان فراهم نماید.

وی در خصوص عملکرد دستگاههای اجرایی استان در زمینه صدور مجوز مشاغل خانگی گفت : دستگاههای اجرایی بیش از 29 هزار مجوز مشاغل خانگی را صادر کرده و 22 هزار و 613 طرح آن به بانک ها معرفی شده است.

وی افزود: بانک ها نیز توانسته اند به بیش از 15 هزار طرح مشاغل خانگی مبلغ 56 میلیارد و 941 میلیون تومان پرداخت نمایند.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه در ادامه ضمن اشاره ای به 700 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته به استان از محل سفر پر برکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: تا کنون دو هزار و 188 طرح با مبلغ بیش از 511 میلیارد تومان به بانک ها معرفی شده و از این تعداد یک هزار و 451 طرح با اعتبار 369 میلیارد تومان مصوبه کارگروه را اخذ نموده اند.

وی ادامه داد: 973 طرح نیز با اعتبار 281 میلیارد تومان در بانک های عامل استان منجر به انعقاد قرارداد شده است.

گفتنی است: در این نشست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای پیرامون برنامه اجرایی هدفمند نمودن آموزشها و تطبیق آن با نیاز بازار کار، ادارات کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و صندوق مهر امام رضا(ع) در خصوص منابع اعتباری تخصیصی کسب و کار خرد ، خود اشتغالی ، طرحهای پشتیبان مشاغل خانگی و طرحهای دانش بنیان و تعاونی های ایجادی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز راجع به طرحهای معرفی شده به صندوق توسعه ملی و طرحهای مصوب سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ارایه گزارش عملکرد پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار