استاندار کرمانشاه:همه باید از سرمایه گذاری در استان حمایت و استقبال کنیم

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه بر حمایت و استقبال از سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و افزود:باید تلاش نمائیم که روند کاری سرمایه گذاران در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

کد مطلب: ۸۸۸۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کرمانشاه:همه باید از سرمایه گذاری در استان حمایت و استقبال کنیم

هوشنگ بازوند در جلسه بررسی حل مشکلات تعدادی از طرح های سرمایه گذاری، اولویت مهم در استان را تلاش برای سرمایه گذاری، تولید ثروت و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: همه مدیران و مسئولین در مقابل اشتغال جوانان مسئول هستند و این نیست که دستگاه یا اداره ای بگوید که ایجاد اشتغال از وظایف ما نیست.

وی با تاکید بر تسریع در پاسخگویی به روند استعلامات سرمایه گذاران توسط دستگاه ها اظهار داشت: دستگاه ها موظف هستند که حداکثر ظرف 72 ساعت پاسخ استعلامات مربوط به سرمایه گذاری را انجام دهند و مدیران با ارسال پیامک و اطلاع رسانی، سرمایه گذار را از روند کاری آن مطلع سازند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مزیت های مناسب استان برای سرمایه گذاری تصریح کرد: مدیران باید تلاش کنند که این مزیت ها برای رشد سرمایه گذاری به منظور افزایش اشتغال و رونق اقتصادی مردم بکار گرفته شوند و اگر زمینه لازم برای سرمایه گذاران فراهم نشود آنان اقدام به سرمایه گذاری در دیگر استان ها خواهند کرد.

بازوند با اشاره به نرخ بیکاری استان تاکید کرد: مدیری که قادر نیست کارهای مربوط به سرمایه گذاری و تسریع در روند استعلامات سرمایه گذاری را انجام دهد بهتر است که جای خود را به فرد توانمندتر و پرتلاش تر بدهد.

وی اظهار داشت: همه باید از سرمایه گذاری در استان حمایت و استقبال کنیم و تلاش نمائیم که روند کاری سرمایه گذاران در کوه تاترین زمان ممکن انجام شود.

در این جلسه چندین طرح سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت که با دستور استاندار کرمانشاه برای رفع مشکلات اجرایی این طرح ها تصمیمات و مصوباتی اتخاذ گردید و مدیران ذیربط موظف به همکاری و هماهنگی بیشتر جهت رفع موانع موجود شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار