همزمان با سراسر كشور؛

برگزاری آزمون حرفه ای مهندسان و كاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی

خبرگزاری پانا: سرپرست مدیریت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی از برگزاری آزمون حرفه ای مهندسان و كاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی، همزمان با سراسر كشور در استان خراسان رضوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۶۱۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمد حدیدی با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این آزمون با شركت 11 هزار و 208 نفر از مهندسان، 924 نفر از كاردان ها و نیز 519 نفر از معماران تجربی كه در مجموع 12 هزار و 651 نفر می باشند، در روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 آذرماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص رشته و صلاحیت هایی كه آزمون آن برگزار می گردد، یادآور شد: رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران(نظارت و محاسبات و اجرا)، تأسیسات مكانیكی، تأسیسات برقی، نقشه برداری، ترافیك و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسی (پایه3) و همچنین آزمون های حرفه‌ای كاردان های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مكانیك، برق، نقشه‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به كار كاردانی (پایه‌3) و آزمون های تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به كار تجربی بطور هماهنگ و همزمان در سراسر كشور برگزار می شوند.

حدیدی افزود: سابقه كار حرفه ای مورد نیاز برای این آزمون مطابق با ماده 5 آیین نامه آجرایی قانون نظام مهندسی ساختمان خواهد بود و نحوه محاسبه سال های لازم ازتاریخ اخذ مدرك تحصیلی تا پایان اسفند ماه 1392 می باشد و چنانچه متقاضی در صورت نداشتن شرایط لازم با ورود اطلاعات نادرست نسبت به ثبت نام اقدام كرده و نمره قبولی كسب نماید، قبولی نامبرده كان لم یكن تلقی شده و مسوولیت متوجه متقاضی می باشد.

سرپرست مدیریت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان این که کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان در نشانی اینترنتی www.inbr.ir قابل مشاهده است، گفت: نتایج این آزمون حداکثر تا یكم اسفندماه سال جاری از طریق این سایت اعلام می شود.

گفتنی است قبولی در آزمون مذكور، یكی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی وكنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال بكار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار