پیام تبریك شهردار و شورای شهر سیراف جهت انتصاب دکتر سالاری استاندار جدید بوشهر

خبرگزاری پانا : اعضای شورای شهر و شهردار بندر سیراف : انتصاب دکتر سالاری را به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت در استان ولایتمدار بوشهر از سوی دکتر روحانی رییس دولت تدبیر و امید صمیمانه تبریک عرض کردند.

کد مطلب: ۱۵۹۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در این پیام آمده است: استان ولایتمدار بوشهر با دارا بودن استعدادهای فراوان طبیعی و انسانی از دیرباز تاکنون مهد پرورش رادمردان و شیرزنانی است که خدمات شایانی را به اسلام و ایران ارائه و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده دین خود را به این سرزمین مقدس و الهی ادا کرده اند.

در این پیام اظهار امیدواری شده است که مشی اعتدالی، پاکدستی، سوابق مثبت، تجربه مفید و كارآمدی استاندار جدید همواره در راه خدمت به مردم شریف استان بوشهر موثر واقع شود و مسیر پیشرفت و توسعه استان را بیش از پیش هموارتر سازد.

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت داریم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این استان در دولت اعتدال گرا تمنا دارد. نام نیکو گر بماند زآدمی _ به کزو ماند سرای زرنگار

غلامحسین حیدری شهردار بندر سیراف ، حسین روشن عضو شورای شهر بندر باستانی سیراف ، غلامرضا مقصیدی عضو شورای شهر بندر باستانی سیراف ، سیدجلال هاشمی عضو شورای شهر بندر باستانی سیراف ، طالب آهارعضو شورای شهر بندر باستانی سیراف ، خلیل عطار عضو شورای شهر بندر باستانی سیراف ،

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار