پیام استاندار بوشهر به مناسبت روز خبرنگار

بوشهر(پانا)_عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در پیامی فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۴۴۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار بوشهر به مناسبت روز خبرنگار

در پیام استاندار بوشهر به مناسبت روز خبرنگار آمده است: خبرنگاری یکی از سخت ترین مشاغل دنیاست و امروزه یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای در اختیار کشورها، رسانه است پس باید به اهمیت کار اهالی رسانه بیش از پیش توجه کنیم.
در این پیام آمده است: حرفه خبرنگاری حتی می‌تواند مقدس باشد که در راستای تأمین مبرم‌ترین نیاز جامعه بشری قرار دارد لذا از این جهت هم دارای اهمیت است.
در این پیام آمده است: خبرنگاران پاسداران حریم آگاهی و آزادی مردمند. به همین سبب عشق به ایمان، صداقت، امانتداری، شجاعت، دقت و سخت‌کوشی از جمله الزامات و ابزار ضروری برای هر خبرنگار در انجام وظایف خطیر خبرنگاری است.
استاندار بوشهر در پیام خود آورده است: 17 که با فداکاری و شهادت محمود صارمی همزمان است، نشانه‌ای است از مجاهدت‌ها و تلاش‌های فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی که در جهت آگاهی بخشی، تنویر افکار عمومی و همراهی در مسیر رشد و توسعه کشور گام بر می‌دارند.
در پایان پیام استاندار بوشهر آمده است: جا دارد در این فرصت ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی اهالی رسانه و مطبوعات در استان بوشهر، برای تمامی فعالان عرصه رسانه و خبرنگاران ساعی و پرتلاش استان آرزوی موفقیت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار