مانور پدافند غیرعامل در ناحیه یک شهرری برگزار شد

خبرگزاری پانا: صبح امروز همزمان با آغاز هفته پدافند غیر عامل مانور پدافند غیر عامل در مدرسه آل یاسین ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: پدافند غیر عامل مجموعه اقداماتی است که در جهت مقابله و دفاع از دشمن صورت میگیرد و شامل استتار،اختفا و همسان سازی تجهیزات است.

مجید شصتی افزود: رخداد جنگ همواره یک جزء جدانشدنی تاریخ بشری بوده و در تمام دوران و اعصار زمانی نبوده که در هیچ جای جهان جنگ و درگیری وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: آموزه های دینی و قرآنی ما مسلمانان را همواره به آمادگی در برابر دشمنان فرا خوانده است و پدافند غیر عامل می تواند در این راستا بسیار موثر واقع شود.

وی ادامه داد: اگر ما پدافند غیر عامل را رعایت نکنیم و همواره آمادگی مقابله با دشمنان را نداشته باشیم چشم طمع بیگانگان به کشور ما خواهد بود و ممکن است مورد هجوم زیاده خواهان و مستکبران قرار گیریم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری افزود: رعایت اصول پدافند غیر عامل به ما کمک میکند تا خسارات جانی و تاسیساتی را در زمان وقوع درگیری به حداقل برسانیم.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره فرموده اند که "کشوری که دفاع نداشته باشد زنده نیست" پس لازم است ما در حداکثر آمادگی برای مواجه با حمله احتمالی دشمن باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی گونه از پدافند غیر عامل است زیرا کشوری که از نظر اقتصادی وابسته به دشمنان باشد تمیتوتند به خوبی در برابر هجوم همه جانبه آنان مقاومت کند.

شصتی در پایان اضهار داشت: دشمنی بیگانگان با کشور ما به خاطر فعالیت های هسته ای و بیم دست یابی به سلاح هسته ای نیست بلکه آنان از عقاید و آرمانهای انقلابی مردم ایران بیم و هراس دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار