معاون وزیر راه و شهرسازی در یکصد و یازدهمین جلسه شورای مسکن در گلبهار

دستگاه های خدمت‌رسان باید پاسخگوی مطالبات شهروندان شهرهای جدید باشند

خبرگزاری پانا: یکصد و یازدهمین جلسه شورای مسکن باحضور معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون هماهنگی و عمران استانداری خراسان رضوی، فرماندار چناران، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیران عامل شهرهای جدید گلبهار و بینالود و جمعی از مسئولان دستگاه های خدماتی استان در سالن جلسات شرکت عمران شهر جدید گلبهار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۸۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در یکصد و یازدهمین جلسه شورای مسکن با موضوع بررسی روند پیشرفت مسکن مهر و خدمات زیربنایی آن در شهرهای جدید بینالود و گلبهار گفت: در طرح ملی مسکن مهر با وجود کمبودهای موجود در اعتبارات، بهره برداری از آن تا نیمه اول سال 93 در دستور کار قرار گرفته و برای رسیدن به این مهم نیازمند مساعدت و همراهی تمامی دستگاه های ذیربط در زمینه تامین خدمات و زیر ساخت های لازم می باشیم.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد شهر جدید گلبهار از جمله همجواری با مقدس مشهد، پایتخت معنوی کشور، داشتن آب و هوای مناسب و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و محور شریانی مشهد- چناران گفت: با توجه به تاکید ریاست جمهوری مبنی بر اهتمام و جدیت در تکمیل و تحویل همه واحدهای مسکن مهر، همت و همدلی مجموعه راه و شهرسازی در کشور بمنظور رسیدن به این هدف متعالی، ضروری است.

وی اولویت کار را با طرح های نیمه تمام دانست و اظهار کرد: ما در مشکلات توقف نمی کنیم؛ بلکه از آن عبور می کنیم و به سرعت در جهت تکمیل پروژه های مسکن مهر گام برمی داریم و تا پایان سال کلید اکثر واحدهای مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مهندس نریمان شهرهای جدید را نجات بخش تنفسی کلان شهرها توصیف کرد و گفت: پروژه مسکن مهر، حرکتی موثر در جهت بهبود کیفیت، معماری و کاربری های داخل یک واحد مسکونی بوده است.

وی توجه به مسائل زیربنایی و روبنایی را الزامی دانست و گفت: طرح مسکن مهر هم می تواند یک تهدید و هم می تواند یک فرصت باشد و ما باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید خاطر نشان کرد: اعتبارات مسکن مهر از طرف متقاضیان تامین می‌شود و دستگاه های خدمت‌رسان موظف هستند به مطالبات شهروندان شهرهای جدید همانند شهرهای دیگر پاسخگو باشند.

گفتنی است در این جلسه روند پیشرفت فیزیکی شهر جدید گلبهار 57/69 درصد، میزان پیشرفت فیزیکی شهرجدید بینالود 71 درصد و پیشرفت پروژه های تامین خدمات زیربنایی در پروژه های مسکن مهر شهرهای جدید بینالود و گلبهار 39 درصد اعلام شد.

بررسی کمبودها و اعتبارات لازم بمنظور تکمیل خدمات و ارائه راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای روند خدمات رسانی به پروژه های مسکن مهر استان، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار