رئیس گروه آموزش های دبستانی و پیش دبستانی اداره كل آموزش و پرورش كردست

اولویت كاری این مراكز بایستی جامعه پذیری و پرورش اجتماعی و شناختی نوآموزان پیش دبستانی باشد

خبرگزاری پانا:گردهمایی هم اندیشی و هم فكری مربیان مراكز پیش دبستانی شهرستان با حضور حسین پناهی رئیس گروه آموزش های دبستانی و پیش دبستانی اداره كل آموزش و پرورش و كارشناسان این حوزه ، در محل سالن گروه های آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۴۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،رئیس گروه آموزش های دبستانی و پیش دبستانی اداره كل آموزش و پرورش ضمن با اهمیت دانستن دوره پیش دبستانی ، بر برنامه ریزی فعالیت های مراكز با دو رویكرد جامعه پذیری نوآموزان و پرورش شناختی آنان به عنوان خود یادگیرنده تأكید کرد.

وی هم چنین اهمیت و ضرورت وجود مراكز پیش دبستانی و شاخص ها و معیار های اختصاصی و عمومی موسسین و مربیان پیش دبستانی را مورد اشاره قرار داد و در ارتباط با محتوای آموزشی ، رعایت استانداردها ، ارزیابی و نظارت بر فعالیت ها ، ثبت نام نوآموزان در سامانه سناد ، توجه به تأمین امكانات و تجهیزات آموزشی و پرورشی و ایاب و ذهاب نوآموزان مطالبی بیان داشت.

گفتنی است در ابتدای جلسه یكی از مربیان پیش دبستانی شهرستان در مورد مسایل مربوط به این مراكزاز جمله مسائل آموزشی، برنامه سالانه و روزانه، اهداف دوره پیش دبستانی، اختلالات یادگیری نوآموزان، نقش مربی در آموزش، نمایش خلاق ، وضعیت اداره كلاس وبه كارگیری شیوه های كار و نحوه محاسبه و قرارداد مربیان مطالبی بیان كرد.

در این جلسه هم چنین یادآوری شد مربیان و مدیران مراكز پیش دبستانی باید بر اساس كتاب های كار و با روش های متنوع آموزشی نسبت به آموزش به نو آموزان و آماده کردن آنها برای ورود به دوره دبستان اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار