استان همدان؛

حضور آموزش و پرورش استان همدان در نمایشگاه تخصصی الكامپ استان

خبرگزاری پانا: همزمان با برگزاری نمایشگاه الكامپ ، یك كلاس هوشمند شبیه سازی شده در نمایشگاه همدان دایر شد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، عباس بهرامی مشعوف معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان ، با بیان اینكه آموزش و پرورش حضور پررنگی در نمایشگاه الكامپ دارد افزود: در این نمایشگاه یك كلاس هوشمند بر اساس محتوای تولید شده و تجهیزات الكترونیك شبیه سازی شده است.
وی اضافه كرد: آموزش و پرورش استان در این نمایشگاه با تجهیزات فن آوری امنیت شبكه ، تولیدات دست سازه های برگزیده استانی در جشنواره جوان خوارزمی ، آثار برگزیده فن آوری اطلاعات در حوزه تولید محتوای الكترونیكی ، رباتیك و توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و كار دانش و تجهیزات هنرستان ها حضور دارد.
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی ˈالكامپˈ الكترونیك، كامپیوتر و ماشین های اداری، مخابرات، ارتباطات، انفورماتیك، بانكداری الكترونیك، IT، برق، موبایل و تبلت، سیستم های حفاظتی و امنیتی، صنعت دیجیتال و چاپ با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای حوزه برق و الكترونیك در سایت دائمی نمایشگاه بین المللی استان همدان در حال برگزاری است.
بهرامی مشعوف افزود: در حال حاضر 950 مدرسه و حدود سه هزار و 60 كلاس درس در استان همدان به سیستم هوشمند سازی مجهز هستند كه در صورت تامین اعتبار در سال جاری نیز این مدارس افزایش خواهند یافت.
گفتنی است ، 280 هزار دانش آموز در سه هزار و 500 مدرسه استان مشغول به تحصیل می باشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار