معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان

هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ 97درگرگان افتتاح شد

گرگان(پانا)-با حضور آموزش و پرورش استان گلستان، هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ 97درگرگان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۳۶۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ 97درگرگان افتتاح شد

کمال الدین نظرنژاد ،معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان از شروع به کار هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ 97 و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در گرگان خبر داد.

این رویداد علمی، ساعت 18 روز سه شنبه 19 تیر با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار گلستان و رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان برگزار شد.

نمایشگاه الکامپ 97 با محوریت رایانه، الکترونیک، فناوری اطلاعات، ماشین‌های اداری، سیستم‌های مخابراتی، هوشمندسازی، دولت الکترونیک، استارت آپ ها و موبایل به همراه نخستین نمایشگاه تخصصی چاپ، تبلیغات، مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال و همچنین اولین نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه، بورس، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی استان برپا شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت:آموزش و پرورش گلستان در این نمایشگاه با ارائه دست ساخته های دانش آموزان در حوزه رباتیک، استفاده از فن آوری در تدریس و علوم آزمایشگاهی، تجهیزات هوشمند سازی مدارس و تعمیرات موبایل و چاپگرسه بعدی را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته است .

هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ 97 از تاریخ 19 تیرماه افتتاح و تا 22 تیرماه 97 در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان، ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار