تماشا هم سریال محرم شبکه تهران را پخش می‌کند

خبرگزاری پانا: همزمان با پخش سریال «زمانی برای عاشقی» از شبکه تهران، این سریال از شبکه تماشا بازپخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد

، «زمانی برای عاشقی» به احساسات ظریف انسانی می‌پردازد، ماجرای آن مربوط به جمع شدن چند دوست قدیمی برای راه‌اندازی تعزیه در ماه محرم است.

سریال «زمانی برای عاشقی» به نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان، کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی معصومه فردشاهین، داستان حاج مرتضی (فرهاد قائمیان) بازاری خوشنام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می‌کند. او تصمیم می‌گیرد به حال و هوایی که سال‌ها از آن غفلت کرده، بازگردد.

«زمانی برای عاشقی» در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش در دهه اول ماه محرم امسال در نظر گرفته شده است که شبکه تماشا فردای آن روز این سریال را برای مخاطبان بازپخش می‌کند.

فرهاد قائمیان، رضا رویگری، عنایت شفیعی، علیرضا اوسیوند، نصرت میرعظیمی، کاظم هژیرآزاد، احمد علامه دهر، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات، نفیسه روشن، سعیده عرب بازیگران این سریال هستند.

پخش برنامه نینوا از کلیپ سریال های مناسبتی آخرین دعوت، مختارنامه، شب دهم ،فرات، سفیر و همچنین پخش سکانس فیلم های مناسبتی به عنوان سکانس تماشایی از دیگر برنامه هایی است که از شبکه تماشا پخش می شود.

این برنامه‌ها از چهاردهم آبان در جدول پخش برنامه‌های شبکه‌ تماشا قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار