دستگیری عامل فروش داروهای تقلبی در فضای مجازی

خبرگزاری پانا: عامل فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی در فضای مجازی توسط پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ سید محسن عرفانی رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: پیرو شکایت خانمی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، ماموران تحقیقات خود را بر روی این پرونده آغاز کردند.

سرهنگ سید محسن عرفانی ادامه داد: بنابر اظهارات شاکی، وی چندی پیش در اینترنت با تبلیغات و محصولات یک سایت آشنا و مبلغ 300 هزار تومان در دو مرحله به حساب اعلام شده از طرف سایت واریز و کرم و لوسیون گیاهی از بین برنده چین و چروک صورت را با تضمین 100 درصدی دریافت و پس از استفاده متوجه ناکارآمدی کرم و لوسیون شده و همچنین باعث بروز مشکلات پوستی در صورت خود، پس از مصرف می شود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه بعد از ارسال وجه از طرف شاکی، فروشنده آن محصول در فضای مجازی دیگر پاسخگوی ایمیل و شماره تلفن‌های اعلامی نبوده است.

سرهنگ عرفانی گفت: پس از بررسی‌های تخصصی و فنی و نیز استعلام‌های صورت گرفته در این رابطه یک نفر آقا 34 ساله که ساکن یکی از مناطق جنوبی مشهد بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود و در آشپزخانه خود اقدام به ساخت پودر و قرص‌های گیاهی می‌کرد، پس از مشاهده مستندات ارائه شده از سوی پلیس به جرم خود اعتراف و اظهار داشت که از سادگی و اعتماد مشتریانش سوءاستفاده کرده و با راه اندازی تبلیغات در فضای مجازی اقدام به این کار کرده است.

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی افزود:‌ متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان به شهروندان هشدار داد: در خریدهای اینترنتی خود، از سایت‌هایی که دارای نماد الکترونیکی هستند خرید کنید و در خصوص خرید خود در فضای مجازی دقت بیشتری انجام دهید تا گرفتار افراد شیاد نشوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار