رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد:

برگزاری 800 ویژه برنامه بمناسبت 13 آبان در سطح استان مرکزی

خبرگزاری پانا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری 800 ویژه برنامه مختلف فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی و ورزشی همزمان با یوم الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی)در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام عباس هاشمی با بیان اینکه زنگ مبارزه با استکبار جهانی در روز سیزدهم آبان به طور همزمان در کلیه مدارس استان نواخته خواهد شد افزود: از این تعداد، برنامه های حوزه دانش آموزی شامل برگزاری مسابقات قرآن و عترت، نشست هم‌اندیشی نخبگان علمی، هنری، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، مسابقات مقاله نویسی و روزنامه دیواری، تجلیل از دانش آموزان برتر، برگزاری 15 یادواره شهدای دانش‌آموزی و نشست حلقه‌های معرفتی می باشد.

وی با اشاره به برگزاری تجمعات و راهپیمایی یوم ا... سیزدهم آبان در 80 نقطه شهری و روستایی استان افزود: آئین ویژه گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و روز دانش آموز با حضور 5 هزار تن از دانش آموزان نواحی یک و دو آموزش و پرورش اراک، یک هزار تن از دانشجویان و اساتید دانشگاهی، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم از ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه آتی در محل مصلای اراک برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اجرای یکصد برنامه در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اظهار داشت: برنامه های پیش بینی شده در زمینه های همایش و جشنواره های فرهنگی سیاسی، برگزاری جلسات گفتمان و کرسی های آزاد اندیشی، گشایش نمایشگاه های عکس و کاریکاتور با موضوع استکبار ستیزی، چاپ نشریات و بروشور است .

وی از اجرای 150 برنامه فرهنگی ورزشی در حوزه ورزش و جوانان همزمان با سیزدهم آبان خبر داد و گفت: برپایی مسابقات مختلف ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، کوهنوردی، کشتی، تکواندو و برگزاری جشنواره های پیاده روی از جمله این برنامه هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار