رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد:

برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مرکزی

اراک(پانا)- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اجرای مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مرکزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۷۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباس هاشمی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ویژه‌برنامه بزرگداشت سیزده آبان و روز استکبارستیزی امسال به‌طور همزمان با سراسر کشور در 50 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم صبح روز 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش‌آموزان با رویکرد تبیینی در سخنرانی‌ها انجام می‌شود و شعار مرگ بر آمریکا شعار مهم و انقلابی و اصلی در این روز خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: تجمع بزرگ ضد استکباری 13 آبان از ساعت 9 صبح با سخنرانی آیت‌الله کاظم سپاسی آشتیانی مدیر حوزه‌ها علمیه استان مرکزی و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان به‌ویژه دانش‌آموزان در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

هاشمی اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان هر سال یادآور ایمان و اراده دانش‌آموزان و دانشجویانی است که برای دفاع از استقلال و آزادی کشور در برابر استبداد و استکبار جهانی قد علم کرده و تا پای جان و نثار خون خویش برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و ولایی ایستادگی کردند.

وی اضافه کرد: 13 آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و تسخیر لانه جاسوسی نشان از شجاعت و بصیرت ایرانی‌ها است چراکه روز مبارزه با استکبار جهانی این پیام را دارد که ملت غیور و شجاع ایران هیچ‌وقت از مبارزه علیه مستکبران جهان و حمایت از مظلومان خسته نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در 13 آبان ماه پایه‌های پوشالی قدرت شیطانی دشمنان را در هم شکست و شکوه و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار