معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:

‌ضرورت تمسّک به بطن قرآن‌؛ رحمت واسعه الهی در مفاهیم و بطن قرآن است

مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام دوم اسفند با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - ‌معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت آن‌چه خدا برای انسان‌ها فرستاده تمسک به بطن قرآن است. لذا قرائت و حفظ قرآن مادامی ارزشمند است که انسان آن را در زندگی خود به کار ببندد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
‌ضرورت تمسّک به بطن قرآن‌؛ رحمت واسعه الهی در مفاهیم و بطن قرآن است

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی در محفل انس با قرآن دانش آموزان که در حاشیه هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام برگزار شد اظهار کرد: امشب مهمان عزیزان از ۱۵ کشور جهان هستیم که ۳۰ دانش‌آموز در مسابقات شرکت کردند؛ ۲۵ کشور و ۷۰ دانش‌آموز در مرحله مقدماتی شرکت کرده بودند که امروز به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کردند.

وی افزود: مسابقات در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن برگزار شده است و دوم اسفند با حضور ریاست‌جمهور اختتامیه این دوره از مسابقات برگزار می‌شود.

پورثانی گفت: قرآن به عنوان معجزه پیامبر خاتم تا پایان دنیا ماندگار است. پیامبر دو چیز گران‌بها را بین انسان‌ها گذاشته است؛ یکی قرآن و دیگری عترت؛ تا انسان‌ها با تمسک به آنان گمراه نشوند.

وی با طرح این سوال که شفای قرآن در چیست؟ افزود: آیا شفای قرآن در ظاهر و نوشته‌های قرآن است؟ شفای اصلی قرآن، رحمت واسعه الهی در مفاهیم و بطن قرآن است. آن‌چه خدا برای انسان‌ها فرستاده تمسک به بطن قرآن است. لذا قرائت و حفظ قرآن مادامی ارزشمند است که انسان آن را در زندگی خود به کار ببندد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار