مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران:

انس با قرآن کلید حل مشکلات جامعه است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 تهران، انس با قرآن را کلید حل مشکلات جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
انس با قرآن کلید حل مشکلات جامعه است

منصور هدایتی در حاشیه اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز منطقه 18 گفت: امروز شاهد استقبال پرشور دانش‌آموزان از مسابقات پژوهشی قرآن، عترت و نماز بودیم و این نشان دهنده این است که دانش آموزان ما به سمت معنویت پیش می‌روند. من از دانش آموزان می خواهم که به سفارش پیامبر که شامل پیروی از قرآن و اهل بیت است عمل کنند، اگر به آن عمل کنند قطعا در امورات زندگی رشد خوبی خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما اگر قرآن و اهل بیت را با هم نداشته باشیم نمی توانیم به پایان برسیم، دقیقا مانند پرنده ای که نمی تواند با یک بال پرواز کند و اوج بگیرد لذا با یک بال هیچ وقت پرواز به وجود نمی آید.

هدایتی گفت: راه نجات کشور ما از تمام مشکلات، قرآن و اهل بیت است. منطقه ۱۸، منطقه حضرت زهرا (س) است و تمام دانش آموزان این را با افتخار به زبان بیاورند. توکل به حضرت زهرا(س) موجب باز شدن گره از مشکلات ما خواهد شد.

وی اظهار کرد: قرآن به عنوان کتاب الهی و سرچشمه یک زندگی سعادتمند همیشه مهم است. یقینا بهترین، محکم‌ترین و پایدارترین راه برای زندگی، قرآن است. آیات بسیاری از قرآن به این موضوع اشاره کرده است که سعادت انسان از قرآن می‌گذرد و هدایت انسان از طریق قرآن صورت می‌گیرد و سرمنشا نور و هدایت انسان در زندگی با قرآن است.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار