معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان مرکزی خبر داد:

آغاز اردوی زیارتی و معرفتی راهیان پیشرفت و امید در استان مرکزی

اراک (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: اردوی زیارتی و معرفتی راهیان پیشرفت و امید در استان مرکزی با مشارکت هزار و ۳۰۰ دانش‌آموزان و مربی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۰۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اردوی زیارتی و معرفتی راهیان پیشرفت و امید در استان مرکزی

سیدمجتبی طباطبایی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و امید اظهار کرد: یکی از برنامه‌های بسیار خوب معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، حضور دانش‌آموزان در مراکز و اماکن امید‌آفرین در قالب اردوی راهیان پیشرفت و امید است که خبر از پیشرفت ایران اسلامی می‌دهد.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که در خصوص آسیب‌های اجتماعی و فعالیت‌های اجتماعی با وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش منعقد شده است، ویژه برنامه راهیان پیشرفت و امید به صورت استانی علاوه بر سایر فعالیت‌های مدارس که در حال برنامه‌ریزی و انجام بازدید از صنایع استان هستند از ۲۸ بهمن ماه اردوی راهیان پیشرفت با مرکزیت بازدید از پارک ملی هوا و فضا انجام می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در آستانه نیمه شعبان هستیم دانش‌آموزان ابتدا با حضرت ولی‌عصر(عج) تجدید عهد می‌کنند و سپس به سمت پارک ملی هوا و فضا اعزام می‌شوند و شاهد پیشرفت‌های کشور از زبان متخصصان هستند.

طباطبایی ادامه داد: پس از برگشت از اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزان این پیشرفت را برای دانش‌آموزان دیگر تبیین می‌کنند و این یکی از نقاط قوت در جهت شور و نشاط بین دانش‌آموزان و امید برای آینده موقع باشد.

وی با بیان اینکه از همکاران فرهنگی درخواست دارم در انتخاب دانش‌آموزان دقت لازم را داشته باشید، گفت: این طرح برای مدارس کم‌برخوردار ساماندهی و برنامه‌ریزی شده است و دانش‌آموزان از روایت خود برای سایرین دانش‌آموزان مناطق و شهرستان تولید محتوا می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: امید است در جهت جهاد تبیین و ارائه پیشرفت‌های خاص کشور تاثیرگذار باشد و در این اردو ابتدا سهیمه ۶۰۰ نفر داده شد که با برنامه‌ریزی خوب اداره فرهنگی و هنری این سهمیه به ۱۳۰۰ دانش‌آموز و مربی رسید که مربیان آگاه در این سفر در کنار دانش‌آموزان هستند تا همه بخش‌‌های سفرجنبه آموزشی معرفتی و تبیتی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار