کارشناس‌مسئول امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

فعالیت خودجوش مدارس در حوزه فرزندآوری موجب اعتلای کشور می‌شود

بهارستان یک (پانا) - کارشناس‌مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فعالیت خودجوش مدارس در حوزه فرزندآوری را موجب اعتلای کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۹۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت خودجوش مدارس در حوزه فرزندآوری موجب اعتلای کشور می‌شود

آیین تجلیل از نومادران آموزشگاه ۱۲ فروردین با حضور مریم باصری (کارشناس‌مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران) و آیت اصلانی (مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان) برگزار شد.

مریم باصری، کارشناس‌مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این مراسم در خصوص ضرورت پیگیری جوانی جمعیت در کشور بیان کرد: امروزه کشور‌های زیادی در دنیا دچار پیری جمعیت شده‌اند و این مشکل تنها با افزایش فرزند‌آوری از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه از این رو یکی از دغدغه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران نیز جوانی جمعیت و ترویج فرزندآوری است، افزود: برای این کار از ظرفیت تمام نهادهای دولتی استفاده می‌شود و مدارس نیز به عنوان خانه دوم دانش‌آموزان وظیفه دارند تا والدین دانش‌آموزان را ترویج به فرزندآوری کنند.

باصری ضمن اشاره به نقش مردم در آینده کشور اظهار کرد: مردم کشور ما می‌توانند با فرزند‌آوری و تربیت صالح فرزندان خود در اعتلای کشور، نقش به‌سزایی داشته باشند. با این کار نه تنها از پیری جمعیت جلوگیری می‌کنند بلکه آینده کشور خود را نیز تامین می‌کنند و دشمنان کشورمان اجازه نفوذ به خاک‌مان را به خود نمی‌دهند. زیرا می‌دانند مردم غیور ایران و فرزندان‌شان همواره آماده نبرد و حضور در صحنه هستند.

کارشناس‌مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از کادر آموزشگاه ۱۲ فروردین ناحیه یک بهارستان عنوان کرد: فعالیت خودجوش مدارس در خصوص ترویج فرزندآوری و تربیت صحیح دانش‌آموزان، یکی از راه‌های مقابله با پیری جمعیت است. پیگیری و همراهی مدیران مدارس نیز یکی از نشانه‌های دغدغه‌مندی آن‌ها نسبت به آینده کشور خود است و این امر نشان‌دهنده حفاظت از نظام‌های جمهوری اسلامی ایران است.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی‌آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار