مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

مردم با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پای این نظام و انقلابشان هستند

نیشابور(پانا)- معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در حاشیه برگزاریراهپیمایی 22 بهمن بیان کرد که بهترین پیام این راهپیمایی می‌تواند این باشد که مردم همه با هم دارند اعلام می کنند که پای این نظام و انقلابشان هستند.

کد مطلب: ۱۴۵۸۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مردم با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن  نشان دادند که پای این نظام و انقلابشان هستند

سیدمهدی قاضی گفت: دانش‌آموزان، عضو از این جامعه و مردم ایران اسلامی هستند و همه مردم ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند تا نشان دهند پای نظام و کشورشان هنوز هستند و در این چهل و پنج سال هیچ عقب نکشیده‌اند.

وی ادامه داد: امروز شاهد حضور دهه هشتاد و نودی‌ها در این راهپیمایی بودیم که این موضوع برای ما ارزشمند است و منشأ این حضور جز خیر و برکت چیزی نیست.

قاضی تاکید کرد: خیلی از خیر و برکت‌ها در اجتماعات رخ می‌دهد که این اجتماع یوم‌الله ۲۲ بهمن هم از لحاظ‌های معنوی، نظامی و فرهنگی دارای اهمیت بود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور در رابطه با کارهای فرهنگی صورت‌گرفته در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: کار فرهنگی در این روز در شهرستان نیشابور بسیار زیاد بود که یکی از مهمترین این کارها حضور غرفه دانش‌آموزان طرح ۱۴ صفر 2 در مسیر راهپیمایی بود که در بحث تبیین و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران در حال کار بودند.

دانش آموز خبرنگار: سجاد سرداری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار