معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌ تهران:

یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی‌، استقلال در مقابل استکبار‌ است

شهر قدس (پانا) - معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌ تهران و سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را استقلال در مقابل استکبار دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۸۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی‌، استقلال در مقابل استکبار‌ است

فرشته اکبریان، معاون نهضت سوادآموزی‌ و سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس در مراسم راهپیمایی روز ۲۲بهمن، در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: حضور دانش آموزان درجشن ۲۲ بهمن، تجدید عهد با آرمان های انقلاب و نماد تشکر از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی استقلال در مقابل استکبار است، که در برگیرنده ابعاد دیگر اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی و... نیز می‌شود، البته حفظ استقلال ایران در جهان، آزادی، جمهوری اسلامی پیشرفت معنویت و عدالت اجتماعی به سادگی به دست نیامده است و حاصل تلاش‌های مستمر و رنج‌های دلسوزان نظام و از خود گذشتگی شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی بوده است؛ ضروری است در هر شرایطی بازخوانی و اطلاع‌رسانی شود، دستاوردهای انقلاب اسلامی آثار و برکات زیادی داشته است که این موهبت الهی در خارج و داخل آثارش بر همگان مبرهن است .

اکبریان افزود: حضور نوجوانان و جوانان در ۲۲ بهمن امسال و همه عرصه‌های علمی و فرهنگی نشان دهنده تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب و نماد تشکر از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این ارمغان ارزشمندی است که گفتمان انقلاب اسلامی که از محوری‌ترین موضوعات است که در بین دانش‌آموزان اثربخش و مؤثر تحقق یافته است.

وی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی حرکتی بود ،که با رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد و یکی از اهداف‌ این حرکت، تحول و بهبود زندگی مردم و رسیدن به حیات طیبه بود. به فرموده امام (ره) تحول گذر مردم از ظلم و جهل و رسیدن به عدل و دانایی، اهمیتش بیشتر از پیروزی در برابر شاه سابق و قدرت‌های بزرگ است، امیدوارم که انقلاب ما به ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج) منتهی شود،

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار