امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

‌مردم پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند و استکبار‌‌ستیزی را یک اصل برای خود می‌دانند

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، استکبار‌ستیزی را یک اصل برای مردم غیور ایران دانست و گفت‌‌ مردم پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند و استکبار‌‌ستیزی را یک اصل برای خود می‌دانند.

کد مطلب: ۱۴۵۸۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
‌مردم پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند و استکبار‌‌ستیزی را یک اصل برای خود می‌دانند

حجت‌السلام و المسلمین سید‌سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در مراسم ۲۲ بهمن ماه‌، این پیروزی را نصرت الهی خواند و اظهار کرد: ۲۲ بهمن‌ماه یک پیام روشن برای تمام مردم دارد و آن پیام این است که هر کجا مردم در صحنه حضور داشته باشند نصرت الهی هم همراه آن‌ها است. در هشت سال دفاع مقدس و در طول ۴۵ سال مردم به صحنه آمدند و خداوند متعال نیز آن‌ها را یاری کرد.

موسوی در ادامه ضمن اشاره به حماسه بزرگ دیگری که در آینده نزدیک خواهیم داشت بیان کرد: ما یک حماسه بزرگی در آینده نزدیک خواهیم داشت و آن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند‌ماه است؛ این انتخابات مظهر مردم‌سالاری و نماد امنیت و اقتدار در کشور عزیزمان است؛ در واقع مردم با رای دادن خود دین اسلام و آینده کشور را حفظ می‌کنند.

وی در‌خصوص پیام این راهپیمایی‌ها به مسئولان نظام تشریح کرد: این راهپیمایی‌ها یک پیام به دلسوزان نظام و دشمنان ایران دارد؛ پیام روشن این حضور عظیم در سراسر ایران برای مسئولان نظام این است که مردم با کمال مشکلات اقتصادی و معیشتی، پای کار نظام هستند و اما پیام روشن برای استکبار جهانی این است که مردم پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند و استکبار‌ستیزی را یک اصل برای خود می‌دانند؛ مردم این انقلاب مصمم هستند انقلابی که توسط امام خمینی آغاز شده است و توسط رهبر معظم انقلاب تا به امروز ادامه پیدا کرده است به انقلاب حضرت قائم(عج) متصل کنند.

امام جمعه بخش گلستان در پایان سخنانش تصریح کرد: مردم با حضور در چنین اجتماعاتی باعث پریشانی خواب دشمنان می‌شوند و نشان می‌دهند پای آرمان‌های کشور ایستاده‌اند؛ از حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بسیجیان و روحانیت محترم کمال تشکر را دارم.

خبرنگار دانش‌آموز: یسنا عزیززاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار