کشف 40فقره جیب بری به شیوه درگیری با افراد در شیراز

خبرگزاری پانا: 40فقره جیب بری به شیوه درگیری با افراد در شیراز كشف شد.

کد مطلب: ۱۴۵۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری کانون دانش اموزی پانا،رییس پلیس آگاهی فارس با اعلام این خبر گفت: در پی وصول پرونده ای از كلانتری "فخرآباد" شیراز به این پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ "حیدری" افزود: مفاد پرونده حاكی از آن بود كه فردی با مراجعه به ماموران كلانتری اعلام می دارد در حالی كه جلوی منزل ایستاده بوده است دو نفر راكب موتورسیكلت بدون دلیل با وی درگیر شده و پس از متواری شدن آنها متوجه می شود كه مبلغ 8 میلیون و 500 هزار ریال از درون جیب پیراهنش سرقت شده است .
وی ادامه داد: پس از انجام كارهای اطلاعاتی وسیع و شگردهای پلیسی یكی از سارقان به نام "ح- الف" مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد كه وی هم اكنون به اتهام سرقت در زندان به سر می برد.
رییس پلیس آگاهی فارس اظهار كرد: با هماهنگی مقام قضایی فرد سارق از زندان تحویل و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
سرهنگ "حیدری" بیان كرد: پس از بازجویی های لازم از این فرد بیش از 40 فقره جیب بری با همین روش و با همدستی فردی به نام "ر- د" كشف شد.
رییس پلیس آگاهی فارس با بیان اینكه همدست سارق نیز در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر شد گفت: در این خصوص مالباختگان شناسایی و هردو سارق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار