رئیس مجمع فرزندان شاهد شیروان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی اراده ملت و وحدت کلمه است

شیروان (پانا) - راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن ‌به نمادی برای تجلی اراده ملت در عرصه حکمرانی بدل شده است. ‌راهپیمایی مهم‌ترین تجمع ملت ایران و تجلی اراده ملت برای عهد بستن با آرمان‌های سال ۱۳۵۷ است.

کد مطلب: ۱۴۴۷۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی اراده ملت و وحدت کلمه است

بلال اکبرپور رئیس مجمع فرزندان شاهد شیروان گفت: چهل‌وپنج سال پیش در 22 بهمن سال 1357 بود که سرانجام بساط نظام شاهنشاهی که سالیان متمادی بر این سرزمین تسلط داشت، جمع گردید و به جای آن نظام جمهوری اسلامی استقرار یافت که مبتنی بر خواست و اراده مردم بود. از آن سال بعد بود که مردم این روز را به نمادی برای تجلی اراده ملت در عرصه حکمرانی بدل کردند و با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بر تحقق همه آرمان‌هایی که برای آن قیام کرده بودند، تأکید ورزیدند.

وی افزود: در مورد راهپیمایی 22 بهمن باید گفت که این گردهمایی ده‌ها میلیونی، مهم‌ترین تجمع ملت ایران برای عهد بستن با آرمان‌هایی بوده است که در بهمن سال 1357 متولد گردیدند. عهدی که در قالب جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن ظهور و بروز یافت و امروز در مسیر تحقق همان آرمان‌ها همچنان ادامه دارد. هر چند در این مسیر از یک‌سو با موفقیت‌ها و کامیابی‌ها و از یک‌سوی دیگر با مشکلات و مصائب و ناکامی‌ها روبه‌رو بوده است.

رئیس مجمع فرزندان شاهد ادامه داد: ملتی که می‌خواست و می‌خواهد که آزاد و مستقل و باهویت باشد و این همه را با پیروی از آموزه‌های آخرین فرستاده الهی دنبال می‌کند. در این روز اختلافات باید به کنار گذاشته شود و هیچ‌کس حق ندارد به نامی و نشانی، این همدلی را بشکند.

اکبرپور افزود: این روز فرصتی برای بازخوانی این فراز از وصیت‌نامه سیاسی‌ـ الهی بزرگ رهبر ملت ایران حضرت امام خمینی(ره) است که فرمودند: «بی‌تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است و رمز پیروزی را ملت می‏داند و نسل‌های آینده در تاریخ خواهند خواند که دو رکن اصلی آن: انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه و مقصد.‌»

بلال اکبرپور ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند کارکرد عظیم خود را نمایان سازد و کدورت‌ها و سوء‌تفاهمات را مرتفع سازد و یکپارچگی ملت ایران را به نمایش بگذارد.

وی اظهار کرد: امروز در آستانه چهل‌وپنجمین سالگرد 22 بهمن، بار دیگر نیازمند آن هستیم که همه ملت ایران با تعلقات و گرایش‌های فکری، سیاسی، قومی، به میدان آیند و این روز را به روز وحدت و همدلی ملت ایران بدل نمایند. همه باهم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به حرمت خون شهدا و دوری از مکردشمنان ومنافقین شرکت خواهیم کرد وپای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری هستیم وخواهیم ماند.

خبرنگار‌: نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار