استاندار خراسان جنوبی:

در دولت سیزدهم ۵ هزار و ۷۸۰ پروژه در خراسان جنوبی اجرا شد

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی گفت در دو سال دولت سیزدهم ۵ هزار و ۷۸۰ پروژه با اعتبار ۱۵۱ هزار میلیارد تومان در خراسان جنوبی اجرا شده است.

کد مطلب: ۱۴۴۷۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
در دولت سیزدهم ۵ هزار و ۷۸۰ پروژه در خراسان جنوبی اجرا شد

جواد قناعت امروز جمعه در آیین افتتاح ۲۸ پروژه حوزه سلامت استان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی‌، بیان داشت: در دهه فجر سال جاری ۹۱۴ پروژه با بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان افتتاح یا گلنگ زنی شد که از این تعداد پروژه های عمرانی ، ۸۷۱ پروژه با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و ۴۳ پروژه با بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه امروز هم ۲۸ پروژه مهم و قابل توجه در حوزه سلامت خراسان جنوبی افتتاح می شود، افزود: در دو سال دولت سیزدهم ۵ هزار و ۷۸۰ پروژه با بیش از ۱۵۱ هزار میلیارد تومان افتتاح و ۵ هزار و ۲۲۵ پروژه با بیش از ۴۶ هزار میلیارد تومان هم درخراسان جنوبی کلنگ‌زنی شده است.

به گفته وی؛ در دو سال گذشته آغاز عملیات اجرایی پروژه های کلانی نظیر انقال آب دریای عمان به استان، اجرای راه آهن و باندهای دوم راه و گاز را داشته‌ایم‌.

قناعت تصریح کرد: درخواست پرداخت بخشی از بدهی های پرسنل حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی را داریم و از طرف جامعه پزشکی استان، از توجه وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در این خصوص تشکر می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار