برگزاری جشن پیروزی انقلاب توسط دانش آموزان

تهران (پانا) - در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه‌های متنوع و مفرح ویژه دانش آموزان، در سالن اشراق اداره آموزش و پرورش منطقه ۷ تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن پیروزی انقلاب توسط دانش آموزان

به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین جشن انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای معاونین، جمعی از مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس منطقه ۷ در سالن اشراق برگزار شد.

قاسم امینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۷ تهران: ضمن تبریک ایام پیش رو، در ارتباط با پیشرفت‌های انقلاب اسلامی گفت: ۱۲ بهمن برای انقلاب اسلامی یادآور روزهای خوب و سرنوشت ساز ملت ایران است؛ هرساله برگزاری مراسم دهه فجر و ۲۲ بهمن در جامعه ما یادآور تاریخچه انقلاب اسلامی است تا قدردان امنیت و استقلال جامعه باشیم و فداکاری‌های مردم عزیز ایران که مال و جان خود را فدای استقلال کشور کردند تا انقلاب به پیروزی برسد را همواره به خاطر داشته باشیم.
در ادامه مهدی کشاورز، از فعالان حوزه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان در خصوص موضوع جلسه پیشنهاداتی ارائه کرد و سپس راجع به اهمیت شرکت در انتخابات مواردی را متذکر شد و همچنین مطالبی از شیوه‌های مناسب برخورد با کودکان و نوجوانان در مورد مشارکت آنان در مسائل سیاسی جامعه عنوان کرد.
در این مراسم ضمن اجرای برنامه‌های متنوع شامل اجرای سرود، نمایش و برنامه‌های سرگرم کننده و جذاب دانش آموزی از عوامل اجرایی و دانش آموزان توانمند حوزه های مختلف تقدیر به عمل آمد.


دانش آموز خبرنگار: حدیث مولایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار