مدیر آموزش و پرورش منطقه سردرود:

وجه اشتراک دهه فجر و عید مبعث رهایی از ظلم و جهل است

همدان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه سردرود با اشاره به تقارن دهه فجر با عید سعید مبعث گفت: وجه اشتراک این 2 مناسبت، رهایی از ظلم، ستم و جهل را بازگو می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
وجه اشتراک دهه فجر و عید مبعث رهایی از ظلم و جهل است

مراسم گرامیداشت دهه فجر و عید سعید مبعث با حضور دانش‌آموزان آموزشگاه نور و کوثر و محسن طیبی توکل (مدیر آموزش و پرورش منطقه سردرود)، مصطفی عزیزی (روابط عمومی آموزش و پرورش) و امیر‌هژیر تقی‌پور (کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش) و خدیجه اسفندیاری (سخنران سیاسی و اجتماعی) در زینبیه شهر دمق برگزار شد.

طیبی توکل، ضمن تبریک 2 عید بزرگ مبعث و دهه فجر گفت: شعار چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن ملی مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن است.

وی افزود: تقارن عید مبعث و دهه فجر، وجه اشتراک آن‌ها که رهایی از ظلم، ستم و جهل است را بازگو می‌کند.

طیبی توکل ادامه داد: بعد از اسلام، حضرت رسول اکرم(ص) به رسم ننگین زنده به گور کردن دختران خاتمه داد و برای زن و جایگاهش ارزش ویژه‌ای قائل شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی و پس از ۲۵۰۰ سال حکومت ارباب رعیتی و ستمشاهی، امام خمینی(ره) با رهبری آگاهانه و با پشتوانه مردمی، عدالت را در جامعه برقرار کردند.
مدیر آموزش و پرورش منطقه سردرود گفت: این انقلاب با مجاهدت مردم به پیروزی رسید و به این راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود و وظیفه اصلی ما پشتیبانی از انقلاب و نظام است.

وی خطاب به دانش‌آموزان و با بیان اینکه وظیفه اصلی شما نیز تحصیل علم و ادامه سیره شهداست، اظهار کرد: حضور پرشور شما در راهپیمایی 22 بهمن، تثبیت شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است. چرا که ایران قوی، پشتوانه و حمایت قوی می‌خواهد.

طیبی توکل با بیان اینکه دومین حضور مهم شما در بحث انتخابات است، تصریح کرد: شما باید با هوشیاری و بیداری در انتخابات مشارکت کنید. همچنین رای‌اولی‌ها هم حتما باید مشارکت پرشوری در انتخابات داشته باشند.
وی در پایان از دست‌اندرکاران و کادر اجرایی این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: بهاره مهری‌خندان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار