رونمایی از خودروی مجهز به نردبان ۳۲ متری سازمان آتش‌نشانی رباط کریم

رباط کریم (پانا) - شهردار رباط‌کریم از خودروی مجهز به نردبان ۳۲ متری برای تقویت ناوگان و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و اطفای حریق‌های احتمالی در طبقات بالایی ساختمان‌ها رونمایی کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از خودروی مجهز به نردبان ۳۲ متری سازمان آتش‌نشانی رباط کریم

آئین رونمایی از خودروی مجهز به بالابر ۳۲ متری سازمان آتش‌نشانی شهرداری رباط‌کریم و اجرای مانور آزمایشی با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و سایر مدیران شهری برگزار شد.

حمیدرضا اله‌یاری، شهردار رباط‌کریم در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: امروز در مراسمی از نردبان ۳۲ متری سازمان آتش‌نشانی شهرداری رباط‌کریم رونمایی شد و توجه ویژه به حوزه ایمنی و آتش‌‌نشانی از ابتدا در دستور کار قرار گرفته بود. با توجه به وجود ساختمان‌های مسکونی و خلا امکانات لازم در صورت بروز حریق طبقات بالایی، خودروی مربوطه با ۳۲ متر ارتفاع تهیه و بهره‌برداری شد.

شهردار رباط‌کریم بیان‌کرد: این خودرو در حد نو با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومان در قالب تهاتر خریداری شده، که ارزش روز این خودرو به صورت صفر مبلغی در حدود ۹۰ میلیارد تومان است که صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در این خرید انجام گرفته است.

در ادامه حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم نیز ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: در دهه مبارک فجر برنامه‌های خوبی در سطح شهر در حال اجرا است و یکی از این برنامه‌ها بهره‌برداری از این بالابر ۳۲ متری آتش‌نشانی است ، که توسط شهردار محترم خریداری شده است.

وی افزود: از این پس شهروندان احساس آرامش خاطر و امنیت بیشتری می‌کنند که در صورت بروز حوادث تلاشگران و ایثارگران سازمان آتش‌نشانی با توجه به امکانات و تجهیزات موجود می‌توانند خطر را دور کنند.

همچنین احمد احمدی، فرماندار شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: یکی از ضروریات هر شهری پیش‌بینی مسائل مدیریت بحران است، به جهت آنکه زمان و مکان وقوع بحران مشخص نیست تا از تجهیزات و امکانات مربوطه استفاده شود اما همان یک بار استفاده و نجات جان یک انسان برای ما از اهمیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح‌کرد: با زحمت شهرداری رباط‌کریم پس از سال‌ها که این دستگاه در شهر وجود نداشت، از محل منابع داخلی، نردبان ۳۲ متری با بهترین و باصرفه‌ترین قیمت تهیه شد که مانور آزمایشی این خودرو نیز امروز با موفقیت اجرا شد که انشالله برای شهروندان منشا خیر و اثر باشد.

دانش آموز خبرنگار:حسین اوجاقلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار