بازیکن ۱۸ساله اصفهانی تیم‌ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران:

از کلاس سوم و از طریق استعدادیابی برای هندبال انتخاب شدم

اصفهان(پانا) - بازیکن ۱۸ساله اصفهانی تیم‌ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران گفت از کلاس سوم از طریق استعدادیابی برای تیم ملی انتخاب شد، شروع به تمرین کرد و الان حدود ۹سال است که هندبال کار می‌کند. محم

کد مطلب: ۱۴۴۶۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
از کلاس سوم و از طریق استعدادیابی برای هندبال انتخاب شدم

حسن خادمی، بازیکن ۱۸ساله اصفهانی تیم‌ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «از کلاس سوم از طریق استعدادیابی انتخاب شدم، شروع به تمرین کردم و الان حدود ۹سال است که هندبال کار می‌کنم.»

وی عنوان کرد: «اهداف زیادی دارم، بهترین خودم بودن و بازی برای لیگ های اروپایی جزئی از آنهاست.»

‍ خادمی گفت: «حس جدید و جالبی بود که از بازی در سطح کشور به بازی در سطح آسیا و بعد جهانی برسی.»

‍ بازیکن تیم ملی زیر ۱۹سال ایران یادآور شد: «بهترین خاطرات هندبال برای من بردهای ما در بازی های جهانی بود. همچنین سوم مشترک شدن تیم سپاهان‌نوین که من در آن بازی می‌کردم؛ یکی دیگر از خاطرات خوب من بود. باخت به عربستان هم بدترین خاطره من از هندبال است.»

‍ وی اشاره کرد: «فشار روحی و تمرینی زیادی روی ما وجود دارد که از سختی های این رشته است، مثل بازی برای تیم های بزرگسالان که آنجا بازیکنان حرفه‌ای جلوی شما هستند.»

‍ خادمی اذعان کرد: «کادر بسیار خوبی داشتیم. هم در مربی‌گری، تجربه عالی داشتند و هم از نظر روانشناسی ما را آماده می‌کردند.»

‍ بازیکن تیم‌ملی زیر ١٩ سال ایران افزود: «سال اولی که من در لیگ شروع به بازی کردم با شماره ۲۵بود و از آن موقع به بعد ۲۵ را پوشیدم.»

دانش‌آموز خبرنگار : مهسا زین‌العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار