مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

تشکل‌های دانش‌آموزی تمرینی برای مدیریت کشور است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران با بیان اینکه دانش‌‌‌آموزان با ایفای نقش پررنگ، موثر و پرشور و نشاط در انتخابات موجب افزایش اقتدار کشور می‌شود، تشکل‌های دانش‌آموزی را تمرینی برای مدیریت کشور عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی تمرینی برای مدیریت کشور است

در ایام دهه فجر و در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، همایش بزرگ رای‌اولی‌ها با حضور علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸، طاهره صاحب‌الزمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان حوزه پرورشی و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر آموزش و پرورش منطقه ۸ در فرهنگسرای گلستان برگزار شد .

علی آمره ضمن تبریک دهه فجر و اشاره به ستمگری‌ها و غارتگری‌های قبل از انقلاب گفت: دهه فجر یاد‌آور روزهای عدالت خواهی مردم و دلاوری‌های جوانانی است که برای اعتلای ارزش‌های اسلامی و دینی جان شیرین خود را فدا کردند. امروز بینش و بصیرت و هوشیاری شما جوانان بسیار حائز اهمیت است حضور شما رای اولی‌ها در انتخابات پیش رو می‌تواند این موضوع را به دشمنان یاد‌آور شود که دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی بسته‌اند و می‌خواهند برگ تازه‌ای از کتاب تحول و رشد را با هم ورق بزنند.

وی بیان کرد: شما دانش‌آموزان با ایفای نقش پر رنگ، موثر، پرشور و نشاط در انتخابات موجب افزایش اقتدار کشور می‌شوید و سرنوشت کشور را به خوبی رقم می‌زنید و بار دیگر دشمنان را ناکام و ناامید خواهید کرد. از خداوند متعال سربلندی و دست یابی به قله‌های عظیم و افق‌های روشن توسعه را برای همه مردم ایران خواستارم.

در ادامه صاحب الزمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن خیر مقدم عنوان کرد؛ دانش‌آموزان در دوره تحصیل قبل از دانشگاه باید به ابعاد تربیتی و سیاسی و اجتماعی بپردازند و بزرگترین محفل که این هدف را دنبال می‌کند، تشکل‌های دانش‌آموزی است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزانی که امروز در مدرسه مشغول تحصیل هستند مدیریت آینده کشور را برعهده دار خواهند شد، عنوان کرد: تحصیل دانش‌آموزان باید با مباحثی مانند تصمیم گیری، تصمیم سازی، تعاملات اجتماعی، تحمل نظرات مخالف، مسئله یابی و بحث‌هایی از این دست که مدیران با آن مواجه هستند، آشنا شوند.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان با مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی بسیج، هلال احمر، انجمن، اتحادیه اسلامی و شورای دانش‌آموزی در طول تحصیل با امر انتخاب و شرکت در اداره امورات مدرسه به طور کامل آشنا هستند و اینک با انتخابات کشوری در آینده سیاسی هم دخیل می شوند.

در این همایش رای اولی‌ها در حرکت نمادین با انتخاب شهدای دانش آموزی منطقه ۸ همراه با دلنوشته انتخاباتی رای خود را به صندوق انتخابات انداختند.

در پایان مراسم علی آمره مدیر منطقه به ١٢رای منتخب همراه دلنوشته های زیبای انتخاباتی هدایایی اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار