مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

افتتاح ۸ طرح آموزشی، پروروشی و ورزشی در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ازافتتاح ۸ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در شهرستان‌های بشرویه، بیرجند، زیرکوه و نهبندان با زیربنای هزار و ۸۲۳متر مربع و اعتبار ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۸ طرح آموزشی، پروروشی و ورزشی در خراسان جنوبی

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، در آیین افتتاح طرح‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی بشرویه که با حضور استاندار برگزار شد؛ اظهار کرد: بهره‌برداری از زمین چمن دانش‌آموزی شهرستان بشرویه با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد و صد میلیون تومان به مساحت ۵۰۰ متر مربع، یکی از این طرح‌ها بود و ۶ هزار دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان از مزایای آن برخوردرا شدند.

وی با اشاره به افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه حاج مسعود نظرزاده بشرویه، افزود: این دبیرستان با زیربنای ۵۴۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح شد که با افتتاح آن ۲۰۰ دانش آموز پسر دوره دوم متوسطه بشرویه از مزایای آن برخوردار شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی همچنین از افتتاح ۳ طرح آموزشی و پرورشی با ۹ کلاس درس، در روستای چهکند بیرجند خبر داد و عنوان کرد: این سه طرح آموزشی و پرورشی با زیربنای ۴۲۶ متر مربع احداث شده و بیش از ۱۱ میلیارد تومان برای احداث و تجهیز آن هزینه شده است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی با بیان این‌که کارگاه فنی آهنگران هنرستان آیت‌الله فقیه (ره) زیرکوه با زیربنای ۱۵۶ مترمریع و اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، از دیگر طرح‌های افتتاحیه امروز بود، تصریح کرد: دو طرح آموزشی و پرورشی با ۶ کلاس درس در روستاهای «کجی سفلی» و «تل عارف» نهبندان نیز با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و زیربنای ۲۰۱ متر مربع با مشارکت خیرین نیکوکار و شرکت صنعتی شیر میهن افتتاح شد.

به گفته موسوی‌نژاد، قریب ۵۰ دانش آموز دختر و پسر مرزنشین دوره ابتدایی ساکن این دو روستا از مزایای طرح‌های فوق برخوردار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار