رئیس حوزه هنری شهرستان رباط‌کریم:

نشست‌های ادبی، فرصتی برای آزمون و خطاهای دانش‌‌آموزان مستعد است

رباط‌کریم (پانا) - رئیس حوزه هنری شهرستان رباط کریم در حاشیه برگزاری نشست ادبی در دبیرستان شاهد‌ کوثر، هدف از برگزاری این نشست را فرصتی برای آزمون و خطاهای دانش‌‌آموزان مستعد و هنرمند دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۶۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست‌های ادبی، فرصتی برای آزمون و خطاهای دانش‌‌آموزان مستعد است

مهدی همتی نویسنده، کارگردان و رئیس حوزه هنری شهرستان رباط کریم در حاشیه برگزاری نشست ادبی "بر بال واژه‌ها"، در دبیرستان شاهد کوثر شهرستان رباط‌کریم در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا، هدف از برگزاری این نشست را اینگونه بیان کرد: «ما در دبیرستان‌ها استعدادهای قدرتمندی در حوزه نمایشی و ادبی داریم که مستلزم شناخته‌شدن و حمایت هستند. این نشست فرصتی برای آزمون و خطاهای دانش‌‌آموزان در جهت قرار‌گرفتن در مسیر درست و تربیت این استعداد‌ها است.»

وی در ادامه درباره نحوه حمایت از این دانش‌‌آموزان اظهار کرد: «در اولین گام دانش‌‌آموزان مستعد و هنرمند را در دبیرستان‌های سطح شهرستان شناسایی می‌کنیم. در مرحله بعد با توجه به نسبت توانایی و استعداد‌های دانش‌‌آموزان، آنها را به محافل تخصصی ادبی و نمایشی معرفی می‌کنیم، تا بتوانند در سطوح بالاتر استعداد خود را به نمایش بگذارند و مورد نقد و ارزیابی‌های تخصصی‌تری قرار بگیرند.»

همتی در رابطه با برنامه‌های هنری و فرهنگی موجود در شهرستان رباط‌کریم برای عموم علاقه‌مندان بیان کرد: «حوزه هنری شهرستان رباط‌کریم به صورت معمول محافل شعر را به صورت تخصصی برگزار و از اساتید برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی دعوت می‌کند. همچنین در شهرستان رباط‌کریم در سینما فرهنگ اکران فیلم و در بعضی از مکان‌ها اکران سیار را داریم. کارگاه‌های تولید نمایش هم در این شهرستان برگزار می‌شود و از علاقه‌مندان برای شرکت دعوت می‌شود.»

رئیس حوزه هنری شهرستان رباط‌کریم در رابطه با همکاری با ارگان‌های دیگر شهرستان، عنوان کرد: «هیچ محدودیتی در همکاری با ارگان‌های دیگر شهرستان رباط‌کریم نداریم و در اجرای برنامه‌ها آنها را همراهی می‌کنیم.»

در پایان مهدی همتی رئیس حوزه هنری شهرستان رباط‌کریم از برنامه‌ریزی‌هایی برای ماه اسفند خبر داد و گفت که در روز مبعث یک محفل شعر در شهرستان رباط کریم برگزار می‌شود.

همچنین وی بر ادامه‌دار بودن نشست‌های ادبی و هنری در دبیرستان‌ها تأکید کرد.

خبرنگار‌ دانش‌آموز؛ بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار