برگزاری مانور «یاوران انقلاب» در اردبیل

اردبیل (پانا) - مانور تشکیلاتی «یاوران انقلاب» در آستانه چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دراردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور «یاوران انقلاب» در اردبیل

در آستانه چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مانور تشکیلاتی «یاوران انقلاب» با حضور دانش‌آموزان دبستان تمام‌تشکیلاتی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در کانون فرهنگی - تربیتی دخترانه نور آموزش و پرورش ناحیه ۲ اردبیل برگزار شد.

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل در این مانور طی سخنانی، نشان دادن توانمندی‌های دانش‌آموزان در تشکیلات سازمان دانش‌آموزی و به نوعی آموزش مهارت‌های زندگی همراه با شادی و سرود به آنان را از اهم ماموریت‌های سازمان دانش‌آموزی بیان کرد.

وی تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی در راستای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و در جهت ایجاد شادی و نشاط در اعضا و همچنین افزایش توانمندی‌های دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف، طرح یاوران انقلاب را در سطح استان در حال اجرا دارد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل افزود: امروز برنامه متمرکز مانور استانی تشکیلات دانش‌آموزی را با هدف ایجاد همدلی بین دانش‌آموزان و آشنایی بیشتر آنان با آثار و برکات انقلاب اسلامی در مرکز استان اجرا کردیم.

این مراسم به منظور تعمیق باورهای انقلابی همچون ولایت‌پذیری در دانش‌آموزان برگزار شد و اعضای پیشتازان سازمان دانش‌آموزی با حضور فعال خود، آمادگی کامل خویش را در پاسداشت از آرمان‌های انقلاب و امام (ره) در قالب حرکات تشکیلاتی نشان دادند.

گفتنی است اجرای آیین حاملان قرآن، گارد پرچم، صلوات تشکیلاتی، برگزاری مسابقات متنوع تشکیلاتی و اهدای جوایز به برندگان مسابقه، اجرای سرود تشکیلاتی در وصف حال و هوای انقلاب، اجرای رژه تشکیلاتی، تجلیل از اعضای فعال سازمان دانش‌آموزی و پذیرایی از دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار