با حضور سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جدید علوی 

تهران (پانا) - سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با حضور در شهر جدید علوی و افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهر از روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهر نیز بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جدید علوی 

به گزارش وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جدید علوی اعم از مرکز هواشناسی، پارک و فضای سبز و زمین‌های ورزشی فوتسال ساحلی و والیبال، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر با حضور سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید، محمدرضا احمدی عضو هیئت مدیره شرکت عمران، ناصر رضایی معاون توسعه مسکن و شهرسازی شرکت عمران شهرهای جدید و صبوری خواه سرپرست شرکت عمران شهر جدید علوی به بهره‌برداری رسید.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید پس از این مراسم از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید علوی از جمله پروژه ۱۳۶ واحدی شرکت مبنا بهینه‌سازان نیرو، پروژه ۵۰ واحدی شرکت عمران ساویز و پروژه ۴۸۳ واحدی شرکت فارس تست بازدید کرده و در جریان جزئیات و مشکلات این پروژه‌ها قرار گرفت.

در پایان این سفر همچنین سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و هیئت همراه با حضور در میز خدمت ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان هرمزگان پاسخ‌گوی متقاضیان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار