جام ملت های آسیا؛

بیرانوند: دنبال رقم زدن اتفاقی بزرگ مقابل ژاپن هستیم

دعای ۸۰، ۹۰ میلیون ایرانی پشت ماست

تهران(پانا)-دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت ما برای موفقیت به اینجا آمدیم و می‌خواهیم اتفاق مهمی برای مردممان رقم بزنیم. این برای دومین بار است که به ژاپن در مرحله حذفی می‌خوریم. در بازی قبلی باختیم و فردا بازی سختی مقابل آن‌ها داریم.

کد مطلب: ۱۴۴۵۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بیرانوند: دنبال رقم زدن اتفاقی بزرگ مقابل ژاپن هستیم

علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ژاپن، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که خیلی از رسانه‌های کشور‌های مختلف اینجا هستند که نشان دهنده بزرگی بازی فرداست. همان‌طور که آقای قلعه‌نویی گفتند، بازی می‌توانست در فینال باشد و حیف است که یکی از این دو تیم حذف شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های تیم فوتبال ژاپن و حضور بازیکنان بزرگی در این تیم که در تیم‌های مطرح دنیا بازی می‌کنند، گفت: ما برای موفقیت به اینجا آمدیم و می‌خواهیم اتفاق مهمی برای مردممان رقم بزنیم. این برای دومین بار است که به ژاپن در مرحله حذفی می‌خوریم. در بازی قبلی باختیم و فردا بازی سختی مقابل آن‌ها داریم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران به زمان کم برای ریکاوری با مدل برگزاری مسابقات جام ملت‌ها، اشاره و با بیان اینکه متأسفانه به آن ۷۲ ساعت قانونی نرسیدیم، تصریح کرد: اما با کادر فنی و پزشکی خوبی که داریم به خوبی ریکاوری کردیم و آماده بازی فردا هستیم. فردا دعای ۸۰، ۹۰ میلیون ایرانی پشت ماست و با صعود به نیمه نهایی، دنبال شاد کردن دل مردم ایران هستیم.

بیرانوند تأکید کرد: فردا بازی مهمی داریم و باید ذهنمان را آماده کنیم. ما بازیکنان بزرگی داریم که ذهن قوی‌ای دارند و داریم و می‌توانیم با آمادگی در بازی فردا حاضر شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: سخت است، خصوصاً این که بازی قبلی ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم و شما این موضوع را در بدن بازیکنان دیدید. این موضوع سخت است، اما ذهن ما می‌تواند کمک کند. من امروز زمانی که بازیکنان را دیدم، آماده بازی فردا بودند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: بازیکنان بزرگی با ذهن بزرگ داریم که می‌توانند فردا مقابل تیم فوتبال ژاپن تاثیرگذار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار