پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان  اصفهان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت  چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان  اصفهان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

متن پیام اکبر رحمتی به شرح ذیل است:

«والفجر و لیال عشر»
سلام بر فجر و سلام بر فجرآفرینان میدان عشق
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

بهار فجر انقلاب ترجمانی دیگر از آیه «جاء الحق و زهق البالطل» بود و این روز مقدمه‌ای برای بهاری‌ترین روز هستی بود. روزی درخشان که بر صحیفه‌ی شب تار و طولانی، مُهر پایان زد.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه درصحنه ایران است.

در آغاز دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه درصحنه میهن عزیزمان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

فرا رسیدن سالروز بازگشت امام خمینی به میهن و آغاز حرکت 10 روزه ملت مسلمان و انقلابی ایران به سوی پیروزی انقلاب اسلامی و کسب استقلال و آزادی، بر فجر آفرینان و حق‌طلبان ایران اسلامی مبارک باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار