وزیر آموزش و پرورش:

دولت سیزدهم در اجرای عدالت با کسی تعارف ندارد

اولویت دولت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، کلیدواژه اصلی دولت سیزدهم را عدالت دانست و تاکید کرد که این دولت در اجرای عدالت با کسی تعارف ندارد و اهتمام ویژه‌ای برای حل مسائل مردم دارد و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم در اجرای عدالت با کسی تعارف ندارد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ همزمان با سفر هیات دولت به استان هرمزگان و با حضور رضامراد صحرایی (وزیر آموزش و پرورش)، فرماندار و مسئولان شهری، نشست اقشار مختلف و نخبگان بندرلنگه با وزیر آموزش و پرورش در سالن همایش‌ فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

صحرایی، انقلاب اسلامی را عامل عزت، اعتبار و اقتدار ملت ایران عنوان کرد و گفت: استقلال، آزادی و مردم‌سالاری در کشور، ما را در مسیر یک جهش بزرگ قرار داد.

وی اظهار کرد: برای رسیدن به قله، تلاش بسیاری کرده‌ایم اما علی‌رغم همه مشکلات، امروز مصمم‌تر و امیدوارتر از همیشه هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کلیدواژه اصلی دولت سیزدهم، عدالت است، خاطرنشان کرد: این دولت در اجرای عدالت با کسی تعارف ندارد و برای حل مسائل مردم اهتمام ویژه‌ای دارد و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است.

صحرایی با بیان اینکه امروز خیرین مدرسه‌ساز، نقش مهمی در ساخت آینده این سرزمین دارند، گفت: ساخت هنرستان‌های خیرساز یعنی ایجاد سدی در برابر بیکاری و پایانی بر آسیب‌های اجتماعی؛ چرا که این عزیزان به زندگی انسان‌های جامعه خود کمک کرده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هر چند در تحول، شتاب گرفته‌ایم اما مشکلات ما یکساله ایجاد نشده است، افزود: باید زمینه بروز مشکلات را مسدود کنیم و همزمان به رفع نواقص بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار