مسول طرح توانا کارت:

طرح توانا کارت اولین شبکه اعتباری امروزی در کشور است

مشهد (پانا) - مسول طرح توانا کارت گفت تفاهم‌نامه طرح توانا کارت که اولین شبکه اعتباری در کشور است با اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شده و به صورت نرم افزار و اپلیکیشن کار خود را آغاز می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح توانا کارت اولین شبکه اعتباری امروزی در کشور است

سعید بیدگلی مسول طرح توانا کارت گفت: در این طرح ساماندهی منابع انسانی و ساماندهی جامعه دانش آموزی و اخیرا سامانه حقوق و مزایا و سازمان استثنایی ها برای زیرمجموعه سازمان مربوطه و قراردادهایی که با حوزه مشارکت ها انجام گرفته است شروع به کار می کند و باعث افتخار ماست که سربازی خودمان را به عنوان یک وظیفه و مسئولیت اجتماعی در مجموعه وزارت آموزش و پرورش انجام می دهیم.

وی گفت: ما می توانیم به طور قاطع بگوییم طرح توانا کارت اولین شبکه اعتباری در داخل کشور است که در جامعه امروزی تجارت اعتباری مطرح است، این کارت به صورت اپلیکیشن نرم افزاری روی موبایل نصب می شود و همه قابلیت های کارت خرید را دارد و هزاران قابلیت جدید که به صورت آنلاین می توانیم کلیه خدمات را ببینیم.

بیدگلی گفت: این طرح از طریق وزارت آموزش و پرورش و زیر نظر استان اجرا می شود و باید در بین همکاران معرفی و تبیین و ارائه شود.

وی ادامه داد: انشالله با گسترش این اقدام در مجموعه وزارت خانه و ادارات و با تدبیر و همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی شاهد حضور فرهنگیان و شاغلین باشیم.

شایان ذکر است این طرح با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و اعضای شورای رفاهی استان تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش در قالب کارت اعتباری توانا کارت امضا شد.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار