معاون رییس‌جمهور خبر داد:

بهره‌برداری از ۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در دهه فجر

تهران (پانا) - معاون رییس‌جمهور گفت‌ ۶۷ پروژه محیط‌زیستی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در ایام الله دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۵۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در دهه فجر

‌به گزارش ‌روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر بیان داشت: امسال ۶۷ پروژه محیط زیستی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در ایام الله دهه مبارکه فجر کلنگ زنی یا به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات دولتی و مابقی از طریق اعتبارات غیردولتی انجام گرفته است که استان خراسان رضوی با ۱۹ پروژه مقام نخست را در بین استان های کشور دارد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: از میان این پروژه ها ۳۴ پروژه در حوزه محیط زیست انسانی، ۲۰ پروژه در حوزه معاونت محیط طبیعی، ۱۰ پروژه در حوزه توسعه زیرساخت ها و ۳ پروژه در حوزه آموزش است.

سلاجقه اذعان داشت: از میان این تعداد ۱۵ پروژه در خصوص تصفیه فاضلاب و ۱۲ پروژه در حوزه هوا قرار دارد و مابقی در زمینه ساخت و توسعه محیط بانی، پایش، زیرساخت، هوشمندسازی و آموزش قرار دارد که برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: همچنین در این ایام ۴ پروژه محیط زیستی کلنگ زنی خواهد شد که ۳ پروژه در استان خراسان شمالی و یک پروژه در استان قزوین خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار