افتتاح مسابقات قرآن دانش‌آموزی در تربت جام

تربت جام (پانا) - همزمان با اعیاد ماه رجب و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، چهل ودومین دوره مسابقات مرحله شهرستان قرآن عترت و نماز دانش آموزی با مشارکت هزار دانش‌آموز در تربت جام آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مسابقات قرآن دانش‌آموزی در تربت جام

یدالله دامن پاک جامی در گفت‌وگو با پانا گفت: این مسابقات با هدف انس جوانان و نوجوانان با قرآن، رشد و تعالی شخصیت دینی و مذهبی دانش آموزان و آشنایی با معانی و زیبایی‌های کلام الهی است که باعث تبیین مسیرروشن آینده دانش آموزان قرآنی می‌شود.

وی افزود: دانش آموزان با شرکت در مسابقات قرآن، عترت و نماز با زیبایی های کلام الهی و سخنان اهل بیت (ع) آشنا می شوند و این آشنایی تأثیر بسزایی در شناخت مسائل دینی و اعتقادی دانش آموزان خواهد داشت.

حجت الاسلام اسلامی امام جمعه تربت جام در این مراسم تصریح کرد: امید است با تلاش و برنامه‌ریزی‌های دقیق شاهد درخشش دانش آموزان قرآنی در سطح استان و کشور باشیم و در کنار فعالیت‌های سخت‌افزاری زندگیمان برای پیشرفت کشور سهیم باشیم.

وی افزود: علم یک ابزار است و در مورد هیچ ابزاری نمی‌توان گفت خوب است یا بد؛ بستگی دارد انسان از آن برای چه چیزی استفاده کند علم به ما جهت حرکت می‌دهد اخلاق، عدالت، حق طلبی، مهربانی آموزه‌های قرآن است.

خبرنگار: عسل درستکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار