معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

دهه فجر، عید تاریخ انقلاب پُر‌افتخار ایران است

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا، فرارسیدن دهه مبارک فجر با شعار جشن ملی و حضور حداکثری را تبریک گفت و افزود دهه فجر، عید تاریخ انقلاب پُر‌افتخار ایران است.

کد مطلب: ۱۴۴۴۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر، عید تاریخ انقلاب پُر‌افتخار ایران است

احمد ریواده، در آیین نواختن زنگ انقلاب و گشایش نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه پیامبراعظم(ص) سمنان، در ادامه با اشاره به پرتاب سه ماهواره مهدا، هاتف۱ و کیهان۲ توسط جوانان نخبه ایرانی گفت: این موفقیت، ریشه و منشا علمی دارد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، مهم‌ترین عامل هر ملتی، علم آن است.

وی از حضور دانش‌آموزان در آیین معنوی اعتکاف و هم‌چنین از مجموعه خانواده بزرگ فرهنگیان سمنان که موجبات این رویداد را فراهم ساختند و به دانش‌آموزان فرصت دادند تا نشان دهند که تمدن‌ساز هستند، قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه علم و آگاهی برای خانواده دانش‌آموزان استان سمنان در اولویت نخست قرار دارد بر فعالیت انجمن‌های اولیا و مربیان تأکید کرد.

ریواده در پایان به تاریخ دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: این شکوه را در صف دفاع از عزت، آزادی و انقلاب در ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب به نمایش خواهیم گذاشت و در روز جمعه ۱۱ اسفند در انتخابات مهم و حیاتی به‌صورت خانوادگی شرکت کرده و تمدن دیگری را با ثبت روزی تاریخی، رقم خواهیم زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار