وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد:

‌مدرسه قوی شود ایران قوی می‌شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در چهل‌و‌پنجمین سالروز پیروزی انقلاب بیان کرد انقلاب اسلامی با مدرسه به قله می‌رسد، مدرسه قوی شود ایران قوی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۴۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
‌مدرسه قوی شود ایران قوی می‌شود

همزمان با چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب و ورود امام خمینی (ره) مراسم نمادین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، محمدحسین پورثانی، مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضا‌ی پرورشی، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در دبیرستان دخترانه شایسته منطقه ۱۱ برگزار شد.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش‌وپرورش در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با پانا ضمن بیان اینکه اقتدار، عزت و اعتماد از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، گفت: ‌قبل از پیروزی انقلاب، امام راحل به ما بصیرت، آگاهی و جرات طوفان شدن داد و در ادامه جریان انقلاب نیز در طول این چهل و پنج سال به ما عزت، اقتدار، اعتماد و افتخار هدیه داد. انقلاب با مدرسه به قله می‌رسد. مدرسه‌ها اگر قوی شوند ایران قوی می‌شود. اگر امروز قوی هستیم نشان از این است که مدرسه‌‌ها قوی بودند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام کشورها و جوامع پیشرفت‌ها، چالش‌ها و کاستی‌هایی دارند. تمام آن‌ها، داشته‌ها و نداشته‌هایی دارند. به صورت عقلانی انسان بر آن چیزی که دارد تکیه می‌کند، من هم شما را دعوت می‌کنم به اینکه مقایسه کنیم که چه بودیم و به کجا رسیدیم.

صحرایی با بیان اینکه تاثیر و پیشرفت انقلاب بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: پیشرفت‌های کشور حیرت‌انگیز است. در کشور ما قبل از انقلاب بیش از نیمی از مردم بی‌سواد بودند، اما امروز همه باسواد هستند. ما با شعار می‌توانیم، هیچ غیرممکنی در پیش نداریم و حتما به همه پیشرفت‌ها دست پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: دشمنان این مرز و بوم دقیقا روی نقاط قوت انقلاب سرمایه‌گذاری کرده‌اند. آنان می‌خواهند اقتدار، عزت و پیشرفت‌های چشمگیر انقلاب را نادیده گرفته و برعکس به نقاط ضعف تبدیل کنند. ایران قوی را برنمی‌تابند و با رسانه‌های گسترده‌ای که در اختیار دارند، می‌خواهند ما را ضعیف جلوه دهند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص دشمن شناسی دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموز اگر قوی باشد، مدرسه قوی می‌شود و مدرسه قوی، کشور قوی را می‌سازد. چون شما وزرا و مسئولین آینده ایران اسلامی هستید و هرچه قوی‌تر باشید، آینده قوی و ایران قوی‌تری خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار